ستایشستایش، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ستایش ابدی ...

ستایش

1390/4/19 9:37
نویسنده : مامانی
141 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ستایش می کنم هر شب تو را ای خالق یزدان

فرستادی به کوه ودشت تو ازمهرخودت باران

ستایش می کنم هرصبح تو را من دیده بگشایم

که فرصت داده ای بخشش بخواهم راحت جانان

ستایش می کنم هردم کنی درد دلم را گوش

که این جان و دلم سوزد درون آتش هجران

ستایش می کنم یا رب تو را هرلحظه و هرجا

بیاید یـاد تـو در دل کـند ایـن خـانه عطر افشـان

ستـایش می کنـم یـا رب تو را باز است درخانه ات

می آیند وکمک خواهند زتو هرلحظه محتاجان

ستـایش می کنـم یا رب تو را من نیمه های شب

رهـا تنها نــکردی تـو به وقـت غصه هـا یـاران

ستــایش می کنم یا رب تو را هرلـحظه عمرم

کنی آنـان که غم دارند تـو با لـطف خـودت خندان

ستایش می کنم آندم کـه کردی شمع عشق روشن

درون سینـه ام یا رب که بـود از غصه ها لرزان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر نیایش کتاب آفرینش
19 تیر 90 9:43
سلام خاله . خوبی ستایش جون ؟ خوش می گذره ؟ من که دلم خیلی برای خودت و مامانت تنگ شده . دوست دارم زود زود ببینمتون . نیایش هم خیلی دوستون داره . پیش ما بیا .